Inläggen

Okej jag har nu bestämt mig för att det ska komma ett PGC varje dag resten av veckan och kanske nästa vecka om familjen Blue. Är det toppen. Det tycker jag. Men det finns ett litet problem om Familjen i sims 4. Jag tycker det inte är roligt att göra PGC i sims 4 så det kommer nog inte att komma upp fler PGC i sims 4 längre på bloggen. Men vem det jag kanske ångrar mig. Ni får tjata lite på mig ;) 
 
Jag hade sen tänkt mig att det skulle vara roligt att ha typ dagens download tips så här kommer första tipset.
 
Dagens tipps är en klänning för ungdommar vuxna och åldringar tror jag. För sims 4. Om du inte vet hur man laddar ner så har jag redan gjort ett inlägg här 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattassims

The sims blogg

RSS 2.0