PGC del 3 generation 1

 
 
Tiden då jessa och Jim va bebisar va nu över. Tvillingarna hade nu blivit stora nog att utforska världen lite mer.
Jessa fick egenskapen knasboll och Jim fick egenskapen nörd.
 
 
Med det firade hela familjen med lite tårta och presenter. Medans alla satt och mumsade på sin tårtbit hade julie två stora överraskningar åt alla i familjen. Hon var gravid med sitt tredje barn. den andra överaskningen va att dem var tvuggna att flytta ut ur huset efter som dem inte skulle få platts med en liten nykommling i familjen. 
 
 
Joie och Jessa blev förstås mycket glada men det blev inte Jim
 
 
Så han gick upp på sitt rum och kramade om sin nallebjörn som tröst.
 
 
Förlåt för att den blev så himla kort den här gången men viste inte vad jag skulle skriva för något mer. Jag vill att ni ska bygga ett hus som den här familjen kan bo i. lägg upp den på the sims 4 galleriet med hashtagen #nattalisims i beskrivningen när ni laddar upp huset. Jag kommer sen att lotta ut ett hus som dem ska bo i. Huset kommer också att visas upp i min blogg. Tävlingen avslutas 20 i 6 klockan 7. Då jag lottar ut huset.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattassims

The sims blogg

RSS 2.0