Installera CC och Mods i sims 3

Innan du börjar att följa instruktionerna och att ladda  ner CC eller Mods så behöver du en fil du kan packa upp allt med. Det finns några som tillexempel WinRar  7-Zip WinZip och massa andra. Jag själv annvänder mig av Winrar. Jag annvänder just WinRar för att dem flesta annvänder det.
 
 
När du har laddat der något som ser ut såhär så gögerklickar du på öppna
 
När du gjort det så kommer du in på något som ser ut så ungefär. Höger klicka då på mappen med tre pricka och tryck sedan på extract to the specified folder.
 
När du gjort det ska det komma fram något som ser ut så här typ. dubbel klicka på Dokument sen på Electronic Arts sen på The sims 3 sen på Mods och till sist Packages
 
Om det inte var något ni förstod så skriv i kommentarerna eller så frågar ni mig på blogresponse om det är något annat ni vill veta. Eller så kan ni klicka på fråga mig! i blogg mennyn.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattassims

The sims blogg

RSS 2.0